Tuesday, June 2, 2009

superbbbb BZ! Part 1

fuh.. mgu2 yg memenatkn.. start 3 mgu lpas smpai la mgu dpn ni aku teramatla bz.. ini kerana ade beberapa event telah tejadi ... so lets update part by part ek!

16 May 2009 -Paintball @ Bukit Jalil

Paintball event kt bukit jalil.. under kelab sukan company ktorng ni anjurkan paintball tuk sume staff2.. so aku pon x ketinggalan tuk join.. huhuh.. aku ni x pnah langsung bemain paintball ni.. aritu cam redah n redha je kalo ade pape yg tejadi..huhu.. b4 ni ade gak diorng anjurkan tp aku x g.. so dis time kene la g sb diorng kate bes2 kene tembak lebam sana sini..ape? bes? iskisk..

so game kali ni cm different sket yg slaloo aku tgk kt tv tu.. yg kt tv aku tgk tu pemain kene tembak opponen supaye opponen x dapek nak amik flag .. tuk slamatkn diri kene duk blakang belon2 yg besar ke kecik tu.. ye ke belon? hahah suke ati aku je kn..
Azura beposing

Bos aku menggunakan kuase vetonya bekate
'' kpd sume staff SGEDT, sesiapa yg tembak sy akan ditransferkn ke site ofis lain!"


tp dis time lain sket..da x gune da belon2 tu.. tp gune bukit bukau yg kecik, tong2, umah pondok.. haa bgmaina nak main? each group kene ade mission to accomplish.. 1stly diorng kene tembak botol kat opponen nye side n amik flag n lari bwk flag balik kt umah masing2.. then lpas da anta 1st flag.. geng2 yg lain g masuk pondok tuk dptkn 2nd flag tu.. mudah kn? owhh tidak.. mase nak amik flag kt pondok tu , oppenen leh bantai tembak smapila kene.. kalo kene .. geng yg lain plak kene masuk amik tuk teruskn pemainan.. aku memng akuila aku ni x sharp shooter.. asik tesasar je.. huuhu.. wlaupun tesasar sana sni.. dapek gak ranking no 4 out of 8.. ok ape.. really had fun n tan dimuka n tanagnku huhuhu

bukit bukau
main sorok-sorok
''d ladies''gumbira dapek adiahhadiah yg aku menangi - mini liquid dispenser-sgt cumel



23 May 2009- SGEDT fun Bowl @ South City Plaza

mgu berikutnya
, projek aku menganjurkan fun bowl tuk semua staff2 Seremban-Gemas Doouble Electrified (SGEDT) Project
..huhu..memandangkan aku ni AJK sports club maka dgn itulah ke'BZ'an melanda..so kene crik adiah la, balut adiah, order itu ini.. wlaupun penat tp seronok sb rmai rakan2 yg membantu.. thanx kwn2..

ada bnyak adiah yg dsediakn.. medal tuk best bowler, highest score, highest group, highest individu male/female,birthday boy/gal n cabutan betuah.. so congrats to alld winner!! yg menag besarnya x lain x bukan ..bos aku ler.. kasi dia can kasik menang..huhuh.. alamk ya ampun bos..huhuh..aku lak dpt no 5 female individu..huh hampeh tp dpt medal gak tau.since aku mmg dgn kebetulannye stu group ngn bos aku, kami dpt 1st place tuk highest group score..ngeh ngeh ngeh.. bos aku da sound awai2 da kt aku ngn membe aku sorng lg dia kate

" kalo korang x perform main boling ni, nnti performance evaluation aku bg zero"

erkk.. dia tlah menggunakan kuasa veto dia.. tp nasib baik menang..huhuhu.. xlehla kasik zero..ahaks..okla.. tgk je la gambau ..maleh da nk type..daa

beposing sblom main
aksi2 pro
sempt lg begosip
adiah2
birthday boy n gal (Jan-May)

-Ending Part 1-

No comments: