Monday, June 15, 2009

superbbbb BZ! Part 2

hello peeps..
for d past weeks i've been superbbb bz..
i've already update partly in Part 1..
so nex will be d nex entry for Part 2..
here we goes..



WEdDinG BeLLs!

kalo time cuti skola je mesti wedding invitation banyk gile2.. lg2 umo2 aku yg nk meningkt ni..rmai plak kawennya.. antaranya yg kawen time tu besfren aku sendri..Wan Nur Ainaa..opps lupe plak Puan Wan Nur Ainaa now..huhuh.. ya dia melangsungkn her wedding on 29/May/09..since permintaan kami (me n miela) tuk wat hantran tuk Wan x dapek.. make dgn rela hatinya kami menvolunteer tuk wat tuk blah lelaki..huhuh.. naseb baik abe Fared x kesah..(Abe Fared bukan asal kelantan ye harap maklum..) tema tuk brg hantaran yg diorng request ialah kaler Oren n Putih..uhuh kaler yg mencabar.. ni adalah 1st time job suke2 tuk wat hantaran tuk kawen.. so kene la wat cun2 kn..huhu.. so since aku n miela ni da dok bejauhan n bekeja.. maka projek ni leh bole djalankan time ujung mgu je.. so slama preparation miela da bekapung kt umah aku slame sbulan..huhuh..membe punye psal kami x kesah.. alhamdulillah .. sume da settle..diorng dinikahkan pada 29/5/09 n besanding pd 30/5/09..tuk majlis betandang plak langsung o 1 June 09.. time betandang ni sory ktorng x dpt g.. sb aku teman miela ke Perlis tuk teman dia dpt keje bru dsana..so sorry Wan! alhamdulillah sume bejalan lancar n aku sgtla happy tuk diorng.. apa2pon congrats dear..smoga jodoh bekekalan hingga cucu cicit nnti..nnti ade la anak rmai2 leh nnti boleh la kita bebesan..huhu..okla mari tgk gamba

Puan Wan Nur Ainaa

''Ampunkn sy bang''..ehh.. silap bukannya raye pun.huhu

Senyum!!!

Us!


WEdDinG BeLLs lg!

bukan besfren aku sorng je yg kawen.. 2 lg spupu aku kawen kt kuantan..since our parents out of country so kene wakil la g wedding..sory sgt x dpt nk tolong pape sgt sbb jauh..

so spupu aku ni dua2 adik beradik..sorang abang..sorang kakak.. abgnye da nikah on 31/5/09 gak so sambut menntu n nikah tuk adiknya nex week plak on 6/6/09.. so kami da diarahkan tuk memekai baju yg kaler sedondon pd wedding tu.. n kaler tema yg pilih ialah biru.. huhu.. apa2pun majlis meriah gile n happy sgt aku jmpe sedare mara aku yg kecoh kecoh ni..apa2pon.. abg shaman n kak lela congrats on ur wedding.. lpas ni belumbe2 la plak nk ade anak.. hehehe


depan surau ready tuk berarak


abg. Shah & kak Yati


abg. Pyan & Kak Lela


kami sekeluarga

smpai disini jela superbbb BZ aku ends wat mase skang ni.. will update soon y'all..

daaa...








No comments: